poniedziałek, 20 października 2014

Nowa miłość - manicure hybrydowy Shellac Dark Lava

Shellac Dark Lava

Witam Was po dłuższej, nieplanowanej tym razem, przerwie. Komputer odmówił posłuszeństwa, zatem niewielka była możliwość dodania posta :)

Od dłuższego czasu jestem fanką paznokci hybrydowych, co już miałyście szansę zobaczyć. Ostatnio zdecydowałam się zainwestować z lakiery CND Shellac, skuszona między innymi wpisami innookiej. Na trwałość co prawda nie narzekałam w przypadku lakierów Semilac i Neo Nails, ale zmywanie było dla mnie małą katorgą. Decyzja była więc prosta i parę dni później trafiły do mnie hybrydy Shellac.
Dziś pokazać chcę Wam kolor Dark Lava - moim zdaniem magiczny.

Idealny. Jesienno-zimowy. Błyszczący. Trwały.

Tymi słowami opisałabym ten kolor. Z daleka na paznokciach wygląda na czarny lub bardzo ciemny brąz, natomiast z bliska wyłaniają się miliony drobinek, głównie czerwonych i złotych.

Shellac Dark Lava

Wykonanie tego typu manicure jest bardzo proste, co pokażę Wam przy okazji zmiany koloru, najpiewniej w kolejnym poście dotyczącym paznokci :)

Tak jak w przypadku innych firm produkujących lakiery hybrydowe, potrzebujemy bazy, koloru, top-coatu i lampy uv.

Cena lakierów shellac wynosi około 50-60 zł, co do tej pory wydawało mi się dosyć dużą ceną. W tym momencie, po dwukrotnym manicure wykonanym tymi produktami, pokochałam je ogromnie i uważam, że są warte każdej zapłaconej złotówki. Widzę niewątpliwą różnicę między lakierami Shellac a innymi oraz planuję już zakup kolejnych kolory, które do mnie trafią.

Shellac Dark Lava





53 komentarze:

  1. Piękny lakier :) Ciemny, niejednoznaczny, jeszcze z ukrytymi drobinkami, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor, wspaniale się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaz Hybryd nie lubie tak ten kolor jest nieziemski!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne paznokcie. :)
    Kolor ładny, choć nie "mój", nie przepadam za shimmerem w lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow co a kolor, co za zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze: nie przepadam za kolorami tego typu. Ale ten jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor lakieru. Napisz proszę przy okazji kolejnego postu jak długo utrzymuje się efekt.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne masz paznokcie :) kolor również idealny, uwielbiam bordo, czernie i czerwienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny lakier, masz bardzo ładne pazurki :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancki, idealny na jesień <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor! Właśnie takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądają :)
    Może wzajemna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor ! idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor idealny :-) masz piękne dłonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tych lakierów, piękne zdjęcia, cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor przepiękny, nie mogę przestań patrzeć na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor ;) miałam taki sam na pazurkach tylko czerwień też z tymi drobinkami jak u Ciebie :) i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest genialny! <3 Uwielbiam takie kolory i widzę, że mamy podobny gust :) Oby był na Twoich paznokciach jak najdłużej ;) Pozdrawiam serdecznie :* Ps. Pozwoliłam dodać sobie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny jest bordowy lakier, chyba będą musiała go zamówić:) Ja ostatnio tekstuję kolor granatowy Shellac i jestem mega zadowolona. Bardzo elegancki i klasyczny. http://www.prokosmetyk.pl/produkty/652/CND_Shellac_Lakier_Hybrydowy_Midnight_Swim7_3.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Podobny jest OPI Gel Color Every Month is Oktoberfest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie prezentuje się ten kolor na Pani paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, Dark Lava wygląda tak świetnie! Naprawdę naprawdę chcę ich dostać!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki manicure pięknie się prezentuje jednak ma to do tego że z czasem niszczy płytkę paznokcia, dlatego trzeba pamiętać o tym aby stosować odpowiednie odżywki do paznokci np. https://www.maxdrogeria.pl/sally-hansen-maximum-growth-odzywka-do-paznokci-wzmacniajaca-133ml-p8936

    OdpowiedzUsuń
  25. Super paznokcie, czy korzystasz z profesjonalnych narzędzi? Jak np. podkładka do manicure

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz i poświęcony czas :)

Odwiedzam blog każdej komentującej osoby. Jeśli dodałaś mnie do obserwowanych, napisz o tym w komentarzu :)