środa, 19 lutego 2014

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca i przeciwtrądzikowa maseczka rozjaśniająca przebarwienia

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka

Cześć dziewczyny :)

Dzisiejszym tematem posta będzie maseczka, którą możecie tanio i szybko wykonać w domu.The burning mask, bo pod taką nazwą również funkcjonuje, ma rozjaśniać powstałe na naszej twarzy przebarwienia, ma działanie przeciwtrądzikowe oraz nawilżające.

By efekty były szybko widoczne, należy taką maskę nakładać 3 razy w tygodniu na 15-30 minut (zalecane jest 30, jednak maska lekko piecze, co nie dla każdego jest komfortowe). Po jednorazowym użyciu nasza twarz na pewno będzie lepiej nawilżona, oczyszczona a także odświeżona.

Składniki :
Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka
- pełna witaminy C, która ma wpływ na syntezę kolagenu w naszej skórze
- rozjaśnia plamy, przebarwienia 
- zwęża pory

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka
- ma działanie antybakteryjne
- przyspiesza gojenie wyprysków
- silnie nawilża, a także oczyszcza
- zawiera antyoksydanty, które korzystnie wpływają na regenerację naskórka

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka
- od tysięcy lat używany w celu głębokiego oczyszczania cery
- upłynnia i usuwa wydzielinę z gruczołów łojowych
- oczyszcza i zwęża pory
- rozjaśnia przebarwienia skórne i blizny potrądzikowe


Możecie również dodać masło orzechowe, które dodatkowo oczyści cerę, zmniejszy blizny oraz nawilży.

Wykonanie : 
Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka

2 łyżeczki soku z cytryny należy wymieszać z łyżeczką miodu oraz połową łyżeczki cynamonu. Dokładnie wymieszać i nałożyć na oczyszczoną twarz. 
Po 30 minutach zmyć.

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka

Naturalna pielęgnacja - nawilżająca przeciwtrądzikowa maseczka

Maseczka ta, ze względu na cynamon, powoduje uczucie pieczenia, jednak nie jest ono bardzo bolesne i po jakimś czasie znika. Cynamon powoduje również delikatne chwilowe zaróżowienie cery.

Oczywiście maseczka za pierwszym razem nie usunie wszystkich naszych problemów skórnych, natomiast stosowana systematycznie (3 razy w tygodniu, jak pisałam wcześniej) na pewno poprawi stan naszej skóry. Pozostawia skórę gładką, napiętą i miłą w dotyku.

Próbowałyście kiedyś tej maseczki lub innej maseczki cynamonowej? Jakie są Wasze wrażenia? 

Zapraszam Was również na zaprzyjaźnionego bloga :)

Follow on Bloglovin

28 komentarzy:

  1. Spadłaś mi z nieba z tym postem :)) Super! :D Chyba zaraz zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie testowałam cynamonowych maseczek, ale tę ze względu na zawartość miodu i cytryny zlizałabym ;) na pewno przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym sobą, gdybym jej nie spróbowała - pyszna :) W tym momencie to moja ulubiona maseczka :D

      Usuń
  3. Będę musiała spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu na ten cynamon i moje naczynka boje się jej spróbować. Od jakiegoś roku się zbieram, ale ciągle mam stracha. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w takim razie wersji bez cynamonu, również dobrze nawilży cerę :) W najbliższym czasie planuję dodać wpisy o maseczkach dobrych także dla cery naczynkowej.

      Usuń
  5. Coś idealnego dla mnie. Chyba dziś zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna maseczka, ostatnio stawiam na naturalne produkty - w sumie do włosów, ale to twarzy też mnie interesują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne maseczki do włosów również bardzo lubię i często stosuję :) Mają o wiele lepsze działanie niż te drogeryjne.

      Usuń
  7. Bardzo interesujące:) muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie maseczki domowe, tej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie składniki mam, więc muszę wypróbować koniecznie!
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o zbawiennym działaniu miodu na pryszcze i o rozjaśnianiu przebarwień prz cytrynę. Tę mieszankę przetestuje na plecy, bo mam tam dużo przebarwień. Pozdrawiam i obserwuję, czekam na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy składnik z osobna ma lecznicze działanie na wypryski, więc wszystkie razem przyczynią się do jego wyleczenia jeszcze lepiej :)

      Usuń
  11. Te składniki stanowią bazę mojej rozjaśniające mikstury na włosy, która sprawdza się bardzo dobrze :) Dodaję do nich jeszcze oliwę z oliwek, która również posiada właściwości rozjaśniające, odżywkę do włosów i odrobinę wody :) Czasami cynamon zastępuje sproszkowanym korzeniem rzewienia i sądzę, że w Twoim przepisie mógłby się również sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, na pewno spróbuję takiej wersji :)

      Usuń
  12. mam wszystkie składniki ;) muszę wypróbować ;) z cynamonem nigdy nie robiłam jeszcze maseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki z cynamonem są świetne, choć w przypadku cery naczynkowej raczej bym się z nimi wstrzymała. Jeśli takiej nie masz, bardzo polecam :D

      Usuń
  13. Dobrze, że doczytałam, że powoduje chwilowe zaróżowienie skóry, bo inaczej już bym ją nałożyła ;) a tak odłożę to na potem :) kiedy będę miała pewność, że nie muszę nigdzie wyjść :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaróżowienie u mnie utrzymywało się bardzo krótko, po chwili mogłam już bez straszenia innych wyjść z domu :)

      Usuń
  14. Ciekawa dzisiaj ją wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam cynamon i miod ,nawet kawe pije z cynamonem ,przyspiesza metabolizm :) :)obserwuje ,jabys mogla zaobserwowac mnie rowniez bylabym wdzieczna :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamon jest genialny pod wieloma względami :) Podobnie jak miód, więc razem tworzą super mieszankę :)

      Usuń
  16. UWAAAAAGAAA!!!

    Maseczka z cynamonu prawie wypaliła mi twarz.
    Trzymałam ją 3 minuty , po 30 miałabym na facjacie TATAR !

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi właśnie popalilo twarz.....jakby ktoś mi wrzątkiem polał :((( nie dla każdego....cierpię i nie wiem jeszcze jak to zlagodzic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz i poświęcony czas :)

Odwiedzam blog każdej komentującej osoby. Jeśli dodałaś mnie do obserwowanych, napisz o tym w komentarzu :)